blogunk

Friss topikok

PaLeTTa

Interjú Gabi nénivel!

2013.01.28. 13:47

szerző: joszimon

2013. január 16.Sellye Kiss Géza Általános iskola

Interjú készítése Gabi nénivel, aki az iskolában angol nyelvet tanít. Gabi néni idén szeptembertől kezdte az oktatást az iskolában.

- Hogyan került a mi iskolánkba?

- Augusztus végén kaptam egy emailt a pedagógiai központtól, hogy angol tanárt keresnek a sellyei iskolába. Már másfél éve kerestem munkát angol tanárként, így másnap eljöttem ide az igazgatónővel találkozni. Tartottunk egy megbeszélést, és akkor úgy döntöttek, hogy fölvesznek alkalmazottként és taníthatok angolt az Általános iskolában.

- Mennyire nyerte meg szívét az iskolánk szépsége, és a gyerekek szeretete?

- Az iskola szépségéről már hallottam, amikor az igazgatónővel beszélgettem telefonon. Ez egy teljesen új épület és nagyon klassz dolgokkal van felszerelve. A gyerekekről azt gondoltam, hogy nem lesz könnyű a fegyelmezésük, de őszintén szólva, minden várakozásomat alulmúlta, és még nem minden osztállyal találtam meg a hangot.

- Úgy halottam, hogy pályafutása során több országban is járt, a tudását ezekben országokban sajátította el?

- Alapvetően nem. Angol tanár vagyok. Kilencéves koromban kezdtem angolul tanulni és ez volt a kedvenc tantárgyam.Vannak rokonaim az Amerikai Egyesült Államokban is, és próbáltam kapcsolatban maradni velük. Aztán mindig jól ment az angol, és később azért mentem külföldre dolgozni, mert már ott volt az angol nyelv a háttérben segítségként.

- Az angol nyelven kívül szeretett volna más tantárgyat is tanítani, nem csak angolt?

- Igen, magyar szakos akartam lenni még az angol mellett, de nem vettek föl a magyar azakra. Ezért azt nem végeztem el.

- Mi a véleménye a gyerekekről? Szófogadóak, szeretik tanulni az angolt?

- Vannak osztályok, amelyek motiválhatók, de egy csomó gyerek nem érdeklődik a nyelv iránt.Vagy túl nehéz nekik, így inkább bele se vágnak,mert azt sem tudják, hol kezdjék.

- A tantárgyak közül miért pont az angolt választotta?

-  A nyelvészet mindig érdekelt:a nyelvtan az irodalom és, - amint mondtam is - ott voltak a rokonok, akikért érdemes volt jól megtanulni az angolt.

- Otthon nagyon sokat készül az óráira?

- Elég sokat gondolkodom, hogy mit szeretnék, hogy szeretném tanítani. Most is végzek egy tanfolyamot. Minden nap néhány órát készülök az óráimra.

- Köszönöm szépen az interjút!

- Nagyon szívesen!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blogunk2013.blog.hu/api/trackback/id/tr195025733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása