blogunk

Friss topikok

PaLeTTa

Lehetne jobb is...

2013.03.18. 14:56

szerző: DjSaku

Sellyén a Zrínyi Ilona utcában van a 26 szám alatt az ebédlő. Általában ehetetlen ételek vannak, Pl.:Húsleves, Káposztás tészta, Pizza, Spagetti, Meggyleves, Finomfőzelék, Aranygaluska. Ezek az ételek szerintünk: Szarok, Nem finom, Beton szerűek a főzelékek, lucskosak. A mai ebéd tarhonya leves,káposztás tészta. A levest melegen kaptuk meg de az illata kellemetlen volt. Egyikünknek babérlevél helyett falevél volt benne. A káposztás tésztán kevés volt a cukor de meleg volt, viszont nem volt illata. Kevés volt rajta a káposzta. Senki nem lakott jól az ebéddel. Szerintünk egy petíciót kell írni és mindenkivel alá kellene íratni hogy jobb ebédet csináljanak. Örülnénk hogyha kapnánk: Tortát, Rendelt pizzát, Sült krumplit, Sütit, Csokit, Nyalókát és tiramisut. 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogunk2013.blog.hu/api/trackback/id/tr505143411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gogolák 2013.03.20. 19:11:12

Egy kis észrevétel a kommentedhez. Szerintem a konyhán a szakácsok mindent megtesznek, hogy az ételek minősége elfogadható legyen, bár abból az összegből amit az ételek elkészítésére kapnak ez igazán nehéz és nagy kihívás. A fűszerek világát szerintem jobb lenne ha megismernéd és a "falevelet" nem kevernéd össze a babérlevéllel, bár a leírt és kért ételeid láttán nem hiszem, hogy túl nagy lenne az ismereted a fűszerekből. De lehet, hogy a sót meg tudod különböztetni a paprikától. De szerintem a tanárokkal meg lehetne beszélni, hogy egy napot eltöltsél a konyhán és kis alapismeretre szert tegyél. Hidd el 500 ember igényét nehéz teljesíteni. Még egyszer visszatérve a felsorolt ételeidre, amit írtál annak 90 %-a sütemény, pizzát tudsz magadnak rendelni hazamenet is!

Ditke 79 2013.03.21. 17:49:14

gogolák! teljes mértékben egyet értek veled!Amúgy pedig fogalmam sincs hogy DjSaku milyen ételeket fogyaszt otthon!
Aztán azon is el kellene gondolkodnia hogy a kis szerény kívánság listáját ki fogja fizetni!?
Szerintem a mai árak mellett amúgy sem igazán teheti meg az emberek zöme sajnos az ilyen kis kívánság listákat,na de legyen a Drágának szerencséje az életével ,tehesse is meg,hogy nap mint nap ezeket az ételeket fogyassza kíváncsi vagyok 1 év múlva mekkora dagadék segge lesz ezektől a jó kis szénhidrát dús étrendtől!

gogolák 2013.03.21. 19:54:53

Egy két gondolatot hozzáfűznék a kommentekhez. Szerintem a sellyei iskola konyhán nem főznek rosszul, csak az ízek világát kell megszokni. Bár szerintem a repetáért sorban állók száma bizonyítja, hogy ehető az étek amit elkészítenek. És még egy gondolat DjSakunak Sellyén nincs Zrínyi Ilona utca, csak simán Zrinyi utca található a településen.

DjSaku 2013.04.08. 15:51:58

@gogolák: Örülök hogy kommentelsz de csak megjegyzem, hogy ezt nem én írtam csak én raktam fel... Ezt az e-sajtósok írták együtt attól hogy én raktam fel :)

DjSaku 2013.04.08. 15:58:30

@Ditke 79: Hát figyelj nem lesz dagadék seggem és ha lenne is szerintem nem rád tartozna. Nem eszem állandóan ilyen ennivalókat, el hízva se vagyok azért ha nem is olyan nagyon de figyelek az alakomra... De azért köszi hogy te is gogolákkal együtt ezt mondod mikor nem is én írtam ezt... Azért köszi a kommenteket de még egyszer elmondom NEM ÉN ÍRTAM EZT csak a ti kedvetekért nagy betűvel hogy ne én legyek már fogjuk rá leszidva...

DjSaku 2013.04.08. 16:00:21

@gogolák: Ja és csak úgy hozzáteszem ehhez a kedves kommenthez, hogy van olyan utca és ezt nem én találtam ki hanem azok akik Sellyén laknak szóval ezért szintén ne én kapjak már.. Köszi!

By:Saku
süti beállítások módosítása