blogunk

Friss topikok

PaLeTTa

Az osztály bajnokság

2013.03.03. 17:59

szerző: PappGergő9

Az osztály bajnokság az idén rendkívül érdekes volt sajnos most nem a 7.b lesz az első de nem baj majd jövőre talán sikerül.Azért még annyit hogy szeretnék szólni hogy nem   játszani  nem mertem beállni a kapuba mert már rég védtem.Meg szerintem nem vagyok egy jó kapus de mindegy múlthéten sajnos kikaptunk a 8.b-től de meg nyertük a 7.a-val való mérkőzést.Számomra fontos a mozgás mert szeretek játszani csak nem vagyok jó benne.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blogunk2013.blog.hu/api/trackback/id/tr695048724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása